6 Aralık 2012 Perşembe

Hediyelerim Geldi......

Merhaba bakimliyimbakimlisinbakimli blogunda çekiliş vardı ve bende katılmıştım 1 aralıkta Fidan hanım sonuçları açıklamış ama benim misafirlerim oldugu için ne blogu takip edebilmiş nede maillere bakabilmiştim misafirlerimin gittiği gün bilgisayarıma kavuştum ve hemen blog yazılarını okumaya başladım bakimliyimbakimlisinbakimli blogunu okurken çekiliş sonuçları konulu yazısını görünce inşallah ben kazanmışımdır diyerek açtım ve gerçekten  kazandığımı gördüm 2 güzel hediye seçenegi hazırlamıştı bizlere ve seçimi bize bırakmıştı ben geç kaldıgım için güzelim pembe yumurta(beauty blender) olan paket diğer kazanana gitmişti mailde üzüldüğümü belirttiğim için çok nazik bir davranış yapıp bana ek ürünlerle kutumu göndermiş...

 
Cicilerim dün elime ulaştı henüz kendilerini kullanmadım ama uzak dogu ürünleriyle dolu bir kutum var artık...
Fidan hanıma tekrar teşekkür ederim ve sizlerinde blogunu takip etmesini tavsiye ederim her gün yeni yazı giriyor bloguna....
Blog için bakimliyimbakimlisinbakimli buyrun.....

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder