7 Aralık 2012 Cuma

Essence Twilight Serisi....

 
Alacakaranlık efsanesinin son filmiyle birlikte essence harika bir koleksiyon çıkardı ancak gratıs'ın 2 günlük muhteşem renkli kozmetikte % 50 indirimine denk geldiği için çogumuz koleksiyona çok geç sahip olabildik...
Ben Gratıs indiriminden 1 gün önce yani pazar günü Eskişehirden istediğim 2 ürünü almıştım ertesi gün ise Sakarya'ya döndüğümde indirimi yakalamak için Gratıs'e koştum ama hala ürünlerin bir kısmı gelmemişti...


 
Koleksiyonda hala ulaşamadıgım ürünler var 4 adet birbirinden güzel ojelerini bulamadım mesela hala şunların güzelliğine bakarmısınız....

 
Koleksiyonda 4 farklı renkte pigment far bulunuyor ben far kullanamadığım için bunları almayı zaten düşünmüyordum ama yinede çok güzel görünüyorlar...
 
 
 
 
Koleksiyonda dudak ürünü olarak 1 adet altın işıltılı ruj ile kırmızı ve mor parlak 2 adette glosa yer vermişler ancak yabancı bloglarda bu iki üründende iyi bahsedilmediği için bunlarıda almaktan fazgeçtim... 


 















Gelelim benim bulduklarıma ilki çok severek aldığım rengini diğer markalarda bulamayacağıma inandığım
01 Renesmee Red kırmızı alt tonlu sevimli allık ikincisi ise
01 Bella's Secret ışıltılı ve çok dogal duran highlighter olarak kullanmaya daha musait olan ışıltılı pudra...
 
 
 
Bu güzel iki ürünü tek tek incelemek istediğim için şimdilik bu kadar...
 
Sevgiler....
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder