11 Aralık 2012 Salı

Eklips Yüz Yıkama Fırçası....

Merhaba cilt temizliğinde kullandığımız bir çok yardımcı ürün var yüz yıkama fırçalarıda bunlardan biri. Gün içerisinde cildimizde biriken yağı ve ölü tabakayı nazikçe temizlemek için kullanıp memnun kaldığım bir ürün eklips fırça...


 

Fotolarda da göründüğü gibi fırçanın kılları yumuşacık ve bu nedenle ciltte her hangi bir tahrişe sebep olmuyor. Ancak benim gibi yağlı ciltlerin her gün kullanmaması gerekiyor aksi taktirde yüzce sivilcelenmeye neden oluyor..
Fırçanın kullanımı çok rahat ve kolay. Fırçayı kullandıktan sonra yüz yıkama jellerini elimizle tam köpürtemediğimizi bu nedenle de tam temizlik yapamadığımızı farkettim bu fırça bu işin üstesinden çok güzel geliyor ve ciltteki ölü tabakayı temizleyip yaptığımız dairesel hareketlerlede kan dolaşımını hızlandırarak cilde daha sağlıklı bir görünüm sağlıyor... Yapısından dolayı burun kenarları gibi ulaşılamayacak yerleride kolayca temizliyor...
Ben ürünü banyoda duş alırken kullanıyorum sıcak suyun siyah noktalar için ne kadar faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz.. Sıcak suda dahi fırçanın kıllarında dökülme yada erime olmadı... Bu özelliklerinden dolayı sevdim bu ürünü ancak dediğim gibi yağlı ciltliler fırçayı haftada 1 yada 2 kez kullanmalı...
Ürüne Gratıs mağazalarından ulaşabilirsiniz...
Fiyatına gelirsek sanırım 5 tl gibi bir rakamdı...
Sonuç olarak her evde olması gereken ürünlerden biri...
 
Umarım keyifli zaman geçirmişsinizdir....
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder