10 Aralık 2012 Pazartesi

Bitirdiklerim......

 
Bitirebildiklerim desem daha doğru olur ben zaten haftada yada ayda ürün bitirenlere şaşırıyorum içiyor musunuz arkadaş diyesim geliyor... Tabi benim ürün bitiremememin nedeni çalışmıyor olmam zaten hayatımda ne ruj bitirebildim nede allık :)
Fotolarda da göreceğiniz üzere sadece kişisel temizlik malzemesi bitirmişim....

 
1.Karayel Limon Kolonyası : Bildiğimiz kolanya % 95 oranında alkol içerdiği için ben dezenfektan olarak kullanıyorum hele benim gibi evinde küçük bir hayvan dostu varsa oynarken tırmaladıgında hem kanın durmasına hemde yarayı temizlemede yardımcı oluyor...
 
2.Rexona Pudralı Deodorant : Fazgeçilmezim diyebilirim çok farklı koku ve çeşidi olan bu ürünün ben pembe olanının kokusunu sevdiğim için sürekli bunu alıp kullanıyorum özellikle koltuk altı terleyen biri olarak benim ihtiyaçlarımı karşılıyor keşke içinde birde aluminyum olmasa...
 
3. She Is Sweet Parfüm : Her işi tatlıya bağlayanlar için slogonu ile satışa çıkan ürün çiçek turuçgil ve meyve kokuları harmanı ağır kokulardan hoşlanmadıgım için bunu kullanıp bitirdim...
 
 
1. Parmex Aseton : Hepimizin çok sevdiği aseton kolayca ojeyi çıkarması ve tırnaklara zarar vermemesiyle bilinir bendeki mor kapaklı olanıydı bitti...
 
2.Loreal Pure Zone Gözenek Arındırıcı Jel: Roaccunate ( sivilceler için kullanılan çok güçlü bir ilaç ) tedavisi görmeden önce kullanıp memlun kaldıgım üründü bende devamlı kullanmaya başladım bu ürünü banyoda bulunduruyorum her duş alışımda kullandım ve temizliğinden memlunum...
 
3. Loreal Pure Zone Tekrar Yağlanmaya Karşı Nemlendirici : Aynı serinin ürünü zaten 2lı yada 3lü olarak satılıyorlar küçük ve dik kutuda oldugu için taşımayada müsait nemlendirmesi başarılı yağsız oldugu için gün içinde ciltte tekrar yağlanma yapmıyor...
 
4.Signal Wrıte Nom : Reklamlardaki gibi ilk kullanımda şaheserler yaratmıyor ama psikolojik midir nedir insan ilk kullandığında o etkiliye kapılıyor.. Sigara kullanmıyorum ancak coçukken sürekli antibiyotik kullandığım için dişlerim çok beyaz değil ben belki tonunu açar umuduyla almıştım ama beklediğim etkiyi maalesef yaratmadı...
 
Umarım okurken keyif almışsınızdır...
 
Sevgiler...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder