6 Aralık 2012 Perşembe

Essence Mıamı Roller Gırl Serisi....

Essence'nın koleksiyon ürünlerini duymayan bilmeyen yoktur herhalde bende de bu seriden 3 adet ürün bulunuyor... Biliyorum yazısını yazmakta epey geç kaldım ama arşivde bulunması nedeniyle yazmak istedim...

 
 
Koleksiyonda 1 tane 3 renk geçişli güzel bir allık
4 renk oje
2 adet lipbalm
3 renk göz farı
1 adette saç aksesuarı bulunuyor...

Essence ürünleri Türkiye de inanılmaz tutuldu bu yüzdende ürünleri bulmakta zorlanabilirsiniz...
Ben allıgı Sakarya'da bulamamıştım ama canım kocam beni Pendik Neomarın Gratıs'e görürüp bu allıga kavuşmamı sagladı...


  



 
Bu allıkla 1 taşla 3 kuş vurubiliyoruz :) 3 ayrı rengi bir arada barındıran bu allık tam çantaya atıp çıkmalık.... İlk rengimiz mercan ikincisi mercan-pembe karışımı son renk ise pembe. Pigmenti gayet yüksek kalıcılıgı ise benim için yeterli. Ürün fiyatı ise 9.5 tl 

 
02 numara Mıamı Pink
Tatlı bir pembe tonu var bu ojenin kremsi yapısıyla tek kat kullanmanız yetecektir... Fırçasının büyük olması çok hoşuma gitti sürümünü kolaştırıyor... Ojeyi çıkarırkende zorlanmadım tırnak diplerinde yada tırnak yanlarında kalıntı bırakmadı kendiliğinden parlaklıgıda var... Eee daha ne olsun fiyatıda 2.5 tl

 
03 Four Wheel Drıve
Bu ojenin rengi ise fuşya mor arası güzel bir ton diğer renkten daha hoşuma gitti buda tek kat kullanılabilecek kremsi yapıda....
 
Essence ürünleri uygun fiyatlarıyla Gratıs mağazalarında sizleri bekliyor....
 
Sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder