13 Temmuz 2012 Cuma

Golden Rose Ojeler....


Merhaba bu ara nedenini bilemediğim bir şekilde ojelere ilgi duymaya başladım sanırım yaz gelince cıvıl cıvıl görünmek istiyor insan...
Bugün  3 tane oje tanıtacam sizlere haydi bakalım resimler gelsin....


ilk ojemiz ten rengi ojelerden golden rose raris 150 numara


Tek kat sürülüncede güzel duran bir oje dalgalanma olmadı ama ben rengini daha iyi versin diye iki kat uyguladım. Fotolarda renkler daha açık çıkıyor biliyorsunuz belki iki katla daha iyi sonuç alırız.Ojei sürerken zorlanmadım kıvamı gayet iyi temizligide kolay iki kat olmasına rağmen hemen temizlendi bu bence güzel bi özellik kuruma süreleride yeterli sanırım ben biraz oje sürdüm diye keyif yapıyorum çünkü kururken :)

ikinci oje Golden Rose Paris serisinden 79 numara bu renk ne tam kırmızı ne tam borda farklı bir renge sahip ben şişedeki duruşunu çok begenerek aldım.. Yine iki kat uyguladım.
Gölgede rengi daha güzel çıkmış bu yüzden onuda ekledim.
Ojelerin üzerinde yada altında birşey yok sadece iki kat uygulanmış oje...

Üçünçü oje ise Golden Rose Fantastik serisinden 184 numara tatlı bir lacivert ben daha mat ve koyu olacagını düşünerek almıştım ama çok begenmedim kendisini silerken tırnak diplerinde ve tırnak üstünde renk bıraktı ki temizlemek için baya ugraştım bu yüzden sanırım bu seriden tekrar almam

Karanlıkta renkleri daha iyi çıkıyor sanırım ojelerin
Paris serisinden biraz daha parlak Fantastik serisi belki daha parlak oje sevenler vardır aramızda....
Gelelim Fiyatlarına
Golden Rose Paris serisi 11 ml lık şişelerde ve açıldıktan sonra 8 ay kullanılabiliyor.
Fiyatları 1.25 - 1.75 arası değişiyor
Golden Rose Fantastik serisi ise 12 ml lık şişelerde yine kullanım süresi aynı açıldıktan sonra 8 ay
Fiyatları 3.00 - 3.50 arası

Görüşmek Üzere Sevgiler......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder