12 Temmuz 2012 Perşembe

Essence ojecikler.....

Merhaba ojeleriyle ünlü olan marka essence artık türkiyede ve gratıs magazalarında sizleri bekliyor duymayan sanırım kalmamıştır ben bile ojeye düşkün olmadıgım halde duymuşsam sanırım sağır sultan bile duymuştur... :)
Üşengeç bir insan olduğum için ojelerle aram pek yoktur hergün sür akşam sil tekrar sür beni bozar :)
Ama bu küçük ojelere bayıldım tam çantaya atmalık gerçi bizim çantaların içinde kaybolur ya bu şirin şeyler ama olsun ben yinede arar bulurum bu ojeleri....
Çok güzel renkleri var ama ben bu gün daha dogal duran bir renkle karşınızdayım...
Evet geçelim fotolara oynat bakalım ugurcum...
Bu güzel oje essence'in nude glam serisinden 06 numara hazelnut cream pie tek kat olarak sürdüm ve çektim...(acele ettim ve kurumadan bozdum kusura bakmayın )


Buda iki kat sürülmüş ve fotolanmış hali..... Bu aralar ten rengi ojeler moda seride 7 renk mevcut ve hepsi bir birinden güzel...

Nude Glam ailesinin toplu fotosu
İşte o güzellikler
(foto yabancı siteden alıntıdır)
                                                               01 cotton candy 
                                                               02 iced strawberry cream 
                                                               03 cookies & cream 
                                                               04 iced latte 
                                                               05 toffee to go 
                                                               06 hazelnut cream pie 
                                                               07 café olé
Bu şirin şeylerin bence fırçaları küçük ama sürümleri kolay kuruma süreleri iyi silerkende tırnak diplerinde kalmıyor eee başka ne kaldı ki almamak için....
Normal ojelerden küçük boyda 5ml lik şişelerdeler ama kapaklarıda oje renginde çekmeceden bulmak çok kolay fiyatlarıda 1.95 tl.

Sevgiler.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder