19 Ekim 2012 Cuma

ELF ALIŞVERİŞİ.....

Merhaba Elf alışverişi yapmıştım ve şimdi elime ulaştı bende hemen yazmak istedim.... Elf ürünlerini uzun süredir araştırıyordum hatta DBMS kozmetikten 4lü ton düzenleştirici alıp denedim sonra baktım çogu bloger elf sitesinden ürünlerinin geldiğini yazmış bende sitede % 25 indirimi görünce bi cesaret siparişi verdim. Siparişimi 04.10.2012 tarihinde verdim ertesi gün kargoya verildi maili aldım ve tam 15 gün sonra yani bügün 19.10.2012 tarihinde elimdelerdi....
Şimdi ürünleri fotoladım sonra kullandıkça yorumlarım :)
Gelelim neler aldıgıma....


 




 






İlk ürün Nars Bronzer & Brush a dupe olarak gösterilen Bronzer... Ürünün fiyatı 3.75 pound ama % 25 indirimle 2.81 pounda geldi.....




İkinci ürün Matlaştırıcı Pudra benim gibi cildiniz yaglıysa parlamayı önlemek için bu ürünü deneyebilirsiniz... Fiyatı aynı indirimle 2.81 pound...                                                               



Üçünçü ürün ise dört renkli aydınlatıcı bu ürünü bloglardan çok övgü aldıgı için alıp denemek istedim.. Fiyatı aynı 2.81 pound...



En çok merak ettigim bu üründü yanında fırçasıda gelmesi çabası deneyelim bakalım..Fiyatı yine aynı 2.81 pound



 

Sanırım bu ürünü % 25 indirimden yararlanmak için aldım kahve rengi maskara kendisi.. İndirimli fiyatı 1.13 pound














Son ürün ise yine merak ettiğim bir tarafı kapatıcı diğer tarafı aydınlatıcı içeren bu ürün..
Fiyatı yine aynı 2.81 pound..












Ben bu alışverişten çok mutlu oldum ürünlerimin hasarsız gelmesi ve 15 günde gelmesi beni çok mutlu etti.. Ama yinede dün gelmesini çok isterdim çünkü dün geceye kadar Elf de % 40 indirim vardı ürünlerimin gelmediğini düşünerek alışveriş yapamadım :(
Kargo ücretinede 3.95 pound ödedim ve toplam 19.13 pounda gelmiş oldu bu güzellikler...
Ürünleri kullandıkça ayrı ayrı yayınlarım...
Sevgiler.....

2 yorum:

  1. hangi siteden nasıl aldın acaba diye soracaktım çünkü türkiyeden almışsın çok merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben amerikadaykan almıştım ama türkiye adresimize de alabiliyorsak oo süper diyecektim ayrıca bir tarafı aydınlatıcı bir tarafı kapatıcı olan ürününü ben beğenmedim hiç hoş değil ama aydınlatıcı yerini göz kapaklarıma kullanıyorum yine de bitirilebilir bilri bir ürün ama benim yağlı göz kapaklarıma uygun gelmedi
      cream eyelinerında kahverengisini almıştım hem mat hem kahverengi o da doğru dürüst renk vermiyor ama rimelinden çok memnun kalmıştım, diğer ürünlerinin yorumlarını da bekliyorum =)

      Sil