5 Eylül 2012 Çarşamba

Küçük Bir Alışveriş.....

Bu aralar ojelere ve göz kalemlerine takmış durumdayım ne zaman alışverişe çıksam eve mutlaka ya göz kalemi yada oje almış oluyorum dönüyorum...
Göz kalemlerinde emilyden şaşmıyorum göz üstüne eyeliner olarakta çok başarılı oldugu için yavaş yavaş  seriyi tamamlıyorum :)

 
Aseton A101den çok güzel bir kokusu var çeşitleride mevcut ben pembe kapaklısını tercih ettim
Lipcare ise Bimden rengine vurularak aldım meyve aramalı inci ışıltısı kokusu rengi ve yapısı çok güzel...
 
                                                  İşte  Emily göz kalemleri swachları

 
          Emily serisinin 4 rengini daha aldım 2 tanede vardı onların görseli içinde buyurun tık tık ....
 106 numara emily : içerisinde ışıltılar barındıran kahve
   107 numara emily : mat bir renk ama mor mavi karışımı
          112 numara emily : yine mat ve mürdüm yani çok koyu mor
                                      120 numara emily : Işıltılı gri

 
Ojeler ise golden rosedan hem fiyatları hem renk çeşitliliğiyle bu ara favorim kendiler iki güzel rengini daha aldım üşendim tırnaklarımda göstermedim ama yakında ayrı bir post yaparım ojelerimi :)
 

           78 numara golden rose : Simli altın rengi sanırım tek kat yeterli olacaktır...
83 numara golden rose : simsiz ve pembe fuşya arası taklı bir ton....
 
Hepsinin fiyatları çok uygun Emily 1.50 tl
Golden Roselar 1.25 tl
Aseton sanırım 2 tl
Lipcare 1.85 tl
 
       SeVgİLeR.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder