24 Nisan 2012 Salı

Golden Rose Rujlar.....

Merhaba market indirimlerini takip etmeyi çok severim bu haftada A101'e golden rose 2000 serisinden rujlar indirimli fiyatlarıyla gelmiş bende hemen 2 rengini kaptım sizlerde almak istersiniz diye swatchlarını koymak istedim....
Fiyatlarına göre performansları çok iyi bu rujların kalıcılık konusunda da benden geçer not aldı valla.. Dudagı kuruttuklarını okumuştum ama ben zaten koyu renkli rujları kullanmayı sevmediğim için nemlendirici sürerek kullanıyorum ve daha kalıcı oluyorlar...
Gelelim hangi rujları aldıgıma...

İlk olarak nude renkli rujları kullanmama ragmen bu ruju almak istedim rengi biraz fuşya biraz mor biraz pembe hepsini barındırıyor tabi ben nemlendirici sticle rengini açarak kullandım...
                                                            
                                                  Golden Rose 2000 Serisinden 122


                                             
İkincisi ise bayılarak aldıgım ve çok severek kullanacagım nude tonlarında ten rengi ruj hani ruj sürmenin bile psikolojiyle alakası var derler ya ben rujun şekli nasılsa hiç bozmadan kullanmayı sevenlerdenim ama rujum kapak maduru olmuş :(
                                         
                                                 Golden Rose 2000 Serisinden 143


Bunlarda tende nasıl durdugunu gösteren fotolar......



Golden rose stantlarında bu rujların fiyatı 7.5 tl ile 8 tl arası değişiyor ama ben dediğim gibi bu  perşembe A101 marketten 3.95 tl ye aldım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder